08 de juny, 2008

---- paraigua----


Us explico un fet que només em pot passar a mi, la setmana pasada em vaig comprar un Paraigua monisim, petit per poguer portar-lo dins el bolso, com que ultimament no et pots fiar del temps tant plou com fà sol i el ultim que tenià el vaig tenir que jubilar, doncs ve em compro un i ahir vaig per estrenar-lo i em quedo amb el manec a les mans i lo bo del càs, és que no tinc el tiquet per anar-lo a descanviar el vaig llençar, ja que vaig pensar que no em farià falta, per cert em va costar 18€ que els he tirat a les escombraires, com aquell que hem sobren el cts. a mi, com sóc eh! o veieu com aquestes coses només em poden passar a mi....

2 comentaris:

MARTA ha dit...

Jaja a mi segur que m'hagués marxat la part superior del paraigua, que per cert no sé som es diu, si una cosa és el manec... lo que et tapa és????

M. Carme Armengol ha dit...

Notición!!! ja tinc paraigües ara que ja no pplourà jejeje..., un amic me l'ha arreglat, sort que tinc bons amics, jo no podrià passar sense ells, els necesito...