22 de juliol, 2008

Vertigen!!!


Ahir per culpa del vajg tenir un atac de vertigen o cop de sol com m'ha dit el metge, tenia la sensació de que la meva habitació donava voltes i voltes, ara jo com sóc molt "masoca" m'en vaig anar a treballar, quan hi ha gent que per un maldecap ja agafen la baixa i jo com una bleda a treballar, ja em val..., i tot per culpa del sol, ara que com sempre vaig estar prenen el sol a les hores puntes a les dotze del migdia fins a les dues i mitja, ja ho veieu ho tenia assegurat el que em podria passar, o no?

2 comentaris:

MARTA ha dit...

Mareig??? Senyall de bateig???? Jajaja. Et passa cada cosa.. se'ns fas gran!

M. Carme Armengol ha dit...

Jo que em pensava que era la meva habitació que donava voltes i resulta que era un petit terratremol que hi ha hagut...