23 d’agost, 2008

WOOOOOOOOOOLA!!!


Apujo la persiana de la paradeta, ja torno a ser aqui, com podeu comprovar a esset un plis plas, he tingut temps de tot vaig estar al País Basc i Cantabria, hem sembla que ja us vaig comentar (aqui teniu unes quantes fotos) tot s'ha de dir ens varem possar les botes perquè allà és menjar molt bé! a la tornada he descansat a casa llegint, dormint, també he fet de maruja a casa com cada any, sembla que m'esperin per fer la neteja general, després he anat de Festa Major a Capellades que va ser molt divertit, cosa que a mi normalment aquest tipo de festes no em van gaire, però tinc que reconeixer que ens ho varem passar molt be, bueno no hem vull enrrollar més que llavors un altre dia no sabre que explicar-vos.

1 comentari:

MARTA ha dit...

I tant que ens has d'explicar tots els epicentres jaja