26 de desembre, 2008

Les mini vacances a Madrid...


Aqui teniu una petita mostra de les meves vacances a Madrid, que us tinc que dir que quasi bé ens varem patejar tot Madrid Museus (Thyssen, El Prado...) El Palau Reial, l'Almudena, Els Jardins de El Retiro i la Casa de Campo, la Puerta del Sol, La Plaza Mayor que per cert estava abarrotada de gent ja que hi havia una fireta d'aquestes de Nadal...., una cosa que em va impresionar és les cues immenses que hi havien per comprar Loteria, la gent està obsesionada, ara que us tinc que confessar que varem anar al saló de Loteries per veure si podiem entrar a veure el sorteig`però, evidentment estava ple ja que la gent hi va el dia abans a fer cua, per tant era dificil que nosaltres entresim per molt d'hora que hi anesim jejeje...., doncs ja us he explicat una mica les meves mini vacances, ara fins a les proximes, que seràn l'any vinent.

2 comentaris:

MARTA ha dit...

No te quejarás!!!!!!

La patunikos ha dit...

bon any tieta a tu i en toni.
moooolts patunikos