27 de febrer, 2009

El Febrer.....


Hola, és que fa molts dies que no renovo el blog, més aviat en tot el mes de Febrer, serà que no han passat coses, però estic mandrosa, doncs pasa que estic a Facebook i enganxada al Biotronic, com sóc !!!.
Però be a part d'això aquest mes em fet coses o hem celebrat coses, va esser l'aniversari de la Marta i nosaltres com males amigues que sóm ens varem descuidar de fer-li un pastís, no ens ho perdonarem mai, em sembla que es questió de l'edat que no perdona jejeje... espero que no sigui això.
Llavors un altre cosa de les que hem fet, quan totom era a celebrar el carnestoltes de Torelló o allà a on sigui, nosaltres varem anar a Vilanova i la Geltrú a veure la guerra de Caramels, va ser molt divertit, ara tenies que controlar que no et rebotesin a la cara que feià molt de mal, vam tornar amb una bossa de caramels ven plena, encara en tenim si en voleu en hi ha per totom.
Bé a veure si per el mes de Març no estic tan mandrosa i us puc explicar més coses.

3 comentaris:

chus ha dit...

Carmeta,
no estiguis tan mandrosa, que si no escrius al bloc no sé gaire res de tu!!!

Apali records!

MARTA ha dit...

Ui si el pastís.... MALES AMIGUES JAJAJA NO US HO PERDONARÉ MAI.. És broma...No l'havia vist la foto amb el Lleó del congrés... jejeje

La patunikos ha dit...

tieta!!!!!
aquest simba que tens a la foto el tens a casa?????
que podeu venir tu i el tiet a la calçotada? aquest any ja sé què és això i ja no m'estranyarà veure't amb un pitet !!

patunikos